آیا دیالیز تنها راه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا دیالیز تنها راه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

 

آیا دیالیز تنها راه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

س: من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی با PKD هستم، در حال حاضر دکتر به من دیالیز توصیه، در اینجا من می خواهم بدانم که آیا تنها یک تصفیه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز، من واقعا نمی خواهم آن را تجربه. با تشکر بسیاری از.

: خوشحالم به صحبت در مورد PKD و دیالیز در اینجا با شما. درست است که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز. خب، ما باید به گفتن دیالیز تنها راه را برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. PKD احتمال ابتلا به ESRD که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه، به دلیل بزرگ شدن از کیست های رو به رشد در کلیه ها می تواند بافت کلیه اطراف ستم و به تدریج عملکرد کلیه را مختل.

که دیالیز می تواند درمان نمی PKD و هرگونه سایر بیماری کلیوی نیز یک واقعیت. اگر مردم نمی خواهند به آن را دریافت خواهید کرد، تنها راه این است که به ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. برای بیماران مبتلا به PKD، آن است که به کوچک شدن این کیست ها با خیال راحت و به بهبود عملکرد کلیه. امروزه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در حال حاضر تعداد زیادی از بیماران مبتلا به PKD در سراسر جهان بهره مند است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.